View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du tror ikke at du hadde fått mindre abstinenser ved enda langsommere nedtrapping på temgesic? Hvorfor ikke? Tenker selv at jo lavere dose man slutter på jo mindre vil ubehaget bli det virker logisk liksom.. er jævlig redd for spesielt det psykiske ubehaget ved seponering. Kankje jeg gjør det verre ved å trappe ned på temgesic da eller hva tror dere. HAr aldri trappet ned på dette før og sliter psykisk fra før av og legen vil ikke gi meg vival eller annet benzo ved seponering. er redd..
Vis hele sitatet...
Har ingen erfaring med nedtrapping av temmere. Jeg fikk kun norspan, ingen andre muligheter her iallfall...
Det er sant, jeg gikk sakte nedover 60mcg. 30 mcg. 20-15-10-5 og 0. Gikk egentlig greit fysisk. Psykisk er det tøft. Jeg sliter mye psykisk selv, men føler Suboxone ga meg 100ganger mer angst enn jeg egentlig skulle ha hatt. Hadde så mye bivirkninger av den gifta at jeg orket ikke mer...fikk nok rett og slett.

Men du kan jo prøve? det skader jo ikke... og går det ikke så går det ikke! Var det jeg også sa fra om til lar.

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Har du snakket med lar legen? Det er vanskelig uten benzo, selv når du trapper sakte ned.
Vis hele sitatet...
Ingen som får benzo i lar. kun spesielle tilfeller iallfall. Her fikk jeg kun vallergan og catapresan. (bare så vidt jeg fikk det).... jeg spurte faktisk om benzo men de vil jo ikke hekte oss på noe nytt som de sa. Da må man Evnt.få i illegalt.

Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Norspan er vel buprenorfin det også?
Vis hele sitatet...
Det er det men mange sier at temmere er bedre å trappe ned på...ikke vet jeg

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du tror ikke at du hadde fått mindre abstinenser ved enda langsommere nedtrapping på temgesic? Hvorfor ikke? Tenker selv at jo lavere dose man slutter på jo mindre vil ubehaget bli det virker logisk liksom.. er jævlig redd for spesielt det psykiske ubehaget ved seponering. Kankje jeg gjør det verre ved å trappe ned på temgesic da eller hva tror dere. HAr aldri trappet ned på dette før og sliter psykisk fra før av og legen vil ikke gi meg vival eller annet benzo ved seponering. er redd..
Vis hele sitatet...
Hva var det du står på nå? mg?
Sist endret av Melina88; 16. oktober 2019 kl. 16:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.