View Single Post
Sitat av severinus Vis innlegg
Vi jobber sammen, treftes på jobb, og det har tatt litt tid før jeg har blitt kjent med hen. Hen er i et (skrantende) forhold som jeg ikke ville utfordret hvis jeg ikke mente noe med det.

Tilfeldige "stryk" i forbifarten, touch som ikke egentlig er naturlig, men ikke unaturlig heller. Blikk som er lengre enn med andre, men ikke så lange som jeg skulle ønske Vi tar begge kontakt med hverandre selv om det profesjonelt sett er "unødvendig", og vi snakker lenge sammen selv om vi egentlig ikke har tid

Har ikke møttes utenfor jobb, nok på grunn av hens forhold og min feighet.
Vis hele sitatet...
Ville ikke anbefalt å prøve meg på noen du jobber med. Dont shit where you eat. Nå vet jeg ikke om du er kvinne eller mann. Er du kvinne er du safe, men er du mann bare hold deg unna.

Grunnen er at du lett kan miste jobben om dere krangler eller hun oppfatter deg som "creepy". Selv om det ikke på noen som helst måte er intensjonen.

Ellers virker det som du har noe som kalles "oneitis" i manospheren. Det er kort fortalt en illusjon om at han/hun er den eneste rette og helt perfekt. Det er ekstremt skadelig tankegang og som du allerede merker tapper det deg for energi.

Mitt beste tips er å innse at ingen er perfekte for deg, "the one" er en løgn og finnes ikke. Det finnes bra folk, og det finnes dårlige folk. Enkelt og greit. Mitt beste tips er å heller finne 3-4 fuckfriends du kan møte fra tid til annen på fritiden. Og på den måten tilslutt finne en bra person å være ekslusiv med. Kollegaer er veldig ofte bare trøbbel.

Jeg skriver dette mes utganspunkt i at du er mann og veskommende er dame. Om det er motsatt er det bare å kjøre på, jenter risikerer svært lite i slike situasjoner.