View Single Post
Sitat av annern55 Vis innlegg
Hvorfor bringer du opp gamle poster fra meg? Jeg viste ikke en dritt om noe da jeg postet det. Jeg har lært en del siden da. Og ja, jeg vet hva en 0-day exploit er. Det er en java exploit som fungerer på de nyeste versjonene av java Og Jeg sniffet ip'en hans med wireshark btw. Jeg driver å lærer å C språk nå.
Jeg har aldri sagt at jeg er en hacker eller coder? Så jeg ser ikke hva det er du vil.
Og btw, windows og alle andre kjente operativsystemer har patcha autorun, men han påsto at han visste om en vei rundt dette. Ikke det at jeg bryr meg lenger.

Og jeg har aldri løyet om noe som helst, jeg hadde faktisk sniffet ip'en hans. -_- Han brukte ikke noe vpn eller noe sånt så det var ikke så vanskelig? Bare å følge en fuckings tut på HF eller noe.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg bringer opp de postene er for det første å bevise at du lyger så det renner av deg, du kan ikkje sniffe IP-adresse til en forum bruker på internett uten å route trafikken igjennom din datamaskin, det er derfor man bruker Man-In-The-Middle angrep. Uansett hvilken form for nettverks analyse programmer du bruker, om det er wireshark, ettercap, tcpdump eller hva enn du måtte bruke.

Den andre grunnen er at det er begrenset med hva du kan lære deg på 6 månder uansett hvilken form for geni du måtte være, noe som denne posten din beviser at du ikkje er. Selv har jeg drevet på med programmering i snart 8 år.

Og til sist men ikkje minst så beviste du at du ikkje vet hva 0-days exploit vil si, har ingenting med at den fungerer på siste versjon av Java. 0-days eller 0-hour exploit vil si at det er en ukjent angreps metode som er funnet.
Sist endret av 0xFF; 23. april 2013 kl. 23:41.