View Single Post
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Noe jeg ikkje vet om? I motsettning til deg så kan jeg programmere 3 forskjellige C språk, Java har jeg en meget god forståelse på, i tillegg til en rekke interpreter språk som python, perl, php.. o.l. Så jeg vil påstå at jeg har en meget god forståelse hvordan en datamaskin fungerer, samt hvordan exploits fungerer. I tillegg så har jeg studert en rekke nettverks protokoller å nettverks analyse.

Man kan jo bare se ut fra dine tidligere poster, her er en post fra oktober 2012:


Første å legge pekefingeren på er at du ikkje er i stand til å google deg frem til en keylogger, noe som tar 20 sek, ved bruk av søkeordene "Keylogger thread", første treffer jeg får leder til et kjent hacke forum, med en rekke anbefalinger på keyloggere.

For det andre så virker du ganske så imponert over at han har klart å lage noe så simpel som en keylogger. For det tredje så finnes det mange andre måter å finne passordet til læreren din som ikkje inkluderer infisering av datamaskiner, som MiTM (Man-In-The-Middle) angrep, men regner med det er litt vel avanserte greier for deg.

Ser vi på neste innlegg av deg fra samme dagen som du postet den keylogger tråden:


Også et meget usakelig innlegg der du påstår du har funnet IP-adressen til en av forum brukerne, uten å fortelle hvordan, å ut fra den første posten din der du ikkje klarte å finne en keylogger engang, så er dette en løgn.

Hva med å heller slutte å lyge, å heller begynne å lære deg hvordan ting faktisk fungerer i dataverden, i steden for å være script-kiddie å tru at du er en hacker uten å ha det minste forståelse for hva som skjer i datamaskinen når du trykker på knappen "Angrip" i Windass systemet ditt.

Du blir kanskje sett på som den kule blant ikkje datakyndige fordi du har en programvare som kan gjøre kule ting, men ut av dem som virkelig har dataforståelse så blir du gjort til latter.

EDIT:


Og forresten så heter det Java drive by download, og er du i det store å hele klar over hva 0-days exploit vil si?
Vis hele sitatet...
Hvorfor bringer du opp gamle poster fra meg? Jeg viste ikke en dritt om noe da jeg postet det. Jeg har lært en del siden da. Og ja, jeg vet hva en 0-day exploit er. Det er en java exploit som fungerer på de nyeste versjonene av java Og Jeg sniffet ip'en hans med wireshark btw. Jeg driver å lærer å C språk nå.
Jeg har aldri sagt at jeg er en hacker eller coder? Så jeg ser ikke hva det er du vil.
Og btw, windows og alle andre kjente operativsystemer har patcha autorun, men han påsto at han visste om en vei rundt dette. Ikke det at jeg bryr meg lenger.

Og jeg har aldri løyet om noe som helst, jeg hadde faktisk sniffet ip'en hans. -_- Han brukte ikke noe vpn eller noe sånt så det var ikke så vanskelig? Bare å følge en fuckings tut på HF eller noe.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 23:22.