View Single Post
Sitat av annern55 Vis innlegg
Nei, jeg lever ikke i stein alderen. Det har kommet en ny 0-day SJDB på markedet for ikke så lenge siden. Les før du kommenter ting du kommenterer på ting du ikke vet noe om.
Vis hele sitatet...
Noe jeg ikkje vet om? I motsettning til deg så kan jeg programmere 3 forskjellige C språk, Java har jeg en meget god forståelse på, i tillegg til en rekke interpreter språk som python, perl, php.. o.l. Så jeg vil påstå at jeg har en meget god forståelse hvordan en datamaskin fungerer, samt hvordan exploits fungerer. I tillegg så har jeg studert en rekke nettverks protokoller å nettverks analyse.

Man kan jo bare se ut fra dine tidligere poster, her er en post fra oktober 2012:
Sitat av annern55 Vis innlegg
Halla.
Jeg lurer på om noen har en cracka/bra gratis keylogger som man kan sette på en usb. En fyr jeg har som venn på skype sier at han har en, men han vil ikke gi den ut. Han påstår også at han har codet den selv. Det er ganske fett å ha, siden du kan f.ex plugge den inn en skole pc og hvis en lærer logger på da, så kan man finne ut passordet dems Den keylogger jo alle slags passord, så man kan vel finne ut itslearning og andre passord også. Jeg har en mini usb som så vidt syntes, så jeg kan koble den inn i en pc uten at noen legger merke til det
Jeg har sett en gratis en på en side som heter "Hackforums" men han fyren skrev sånn "PM ME FOR PROGRAM" noe som han ikke lenger svarer på.
Takk for all hjelp
Vis hele sitatet...
Første å legge pekefingeren på er at du ikkje er i stand til å google deg frem til en keylogger, noe som tar 20 sek, ved bruk av søkeordene "Keylogger thread", første treffer jeg får leder til et kjent hacke forum, med en rekke anbefalinger på keyloggere.

For det andre så virker du ganske så imponert over at han har klart å lage noe så simpel som en keylogger. For det tredje så finnes det mange andre måter å finne passordet til læreren din som ikkje inkluderer infisering av datamaskiner, som MiTM (Man-In-The-Middle) angrep, men regner med det er litt vel avanserte greier for deg.

Ser vi på neste innlegg av deg fra samme dagen som du postet den keylogger tråden:
Sitat av annern55 Vis innlegg
Utrolig lett å finne ut en ip adresse, har din rett her. Så tror ikke politiet har noe problemer med å finne ut hvem du er.
Men om de gidder å bruke tid/ressurser på noe så "U" alvorlig vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Også et meget usakelig innlegg der du påstår du har funnet IP-adressen til en av forum brukerne, uten å fortelle hvordan, å ut fra den første posten din der du ikkje klarte å finne en keylogger engang, så er dette en løgn.

Hva med å heller slutte å lyge, å heller begynne å lære deg hvordan ting faktisk fungerer i dataverden, i steden for å være script-kiddie å tru at du er en hacker uten å ha det minste forståelse for hva som skjer i datamaskinen når du trykker på knappen "Angrip" i Windass systemet ditt.

Du blir kanskje sett på som den kule blant ikkje datakyndige fordi du har en programvare som kan gjøre kule ting, men ut av dem som virkelig har dataforståelse så blir du gjort til latter.

EDIT:
Sitat av annern55 Vis innlegg
Nei, jeg lever ikke i stein alderen. Det har kommet en ny 0-day SJDB på markedet for ikke så lenge siden. Les før du kommenter ting du kommenterer på ting du ikke vet noe om.
Vis hele sitatet...
Og forresten så heter det Java drive by download, og er du i det store å hele klar over hva 0-days exploit vil si?
Sist endret av 0xFF; 23. april 2013 kl. 22:46.