View Single Post
Takk for alle svar. Nei jeg gjør ikke dette for noen rus. Jeg er ingen person som ruser meg med mindre det er "spesielle anledninger" på en positiv front i livet mitt. Jeg veksler mellom å ikke få sove til å få sove noen timer men våkner brått og ligger lys våken. Da er det tankekjøret og medlidenhet for mannen som holder meg våken. Tenker på hvor stor frykten hans må være. Første dagen på sykehuset så døde sengenaboen hans inne på rommet hans. Hjertestopp. Så det gjorde ikke akkurat ting mer beroligende for ham. Medlidenheten kommer fordi legen har sagt til oss at dette går fort, mens min far enda ligger og tror det er håp, og at han kan begynne behandling så fort han bare blir litt sterkere. Når sannheten er at det ikke er noe håp. Så vi er oppfordret til å spille på lag og ha troa vi og. Det å late som om han blir bedre, og at rett rundt hjørnet så er redningen for ham føles så falskt(vel det ER jo 100% falskt, om en skal kalle en spade for en spade.)

Eneste grunnen til at jeg spør her er fordi jeg kan ingenting om hva som funker og hva som ikke funker. Spør legen meg om jeg vil ha Paracet har jeg ingen forutsetninger fra å si "ja takk det høres ut som noe som vil virke" mot " jeg tror jeg trenger noe sterkere enn det."
Sist endret av Mokkasinen; 11. januar 2019 kl. 08:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.