View Single Post
@TS
Jeg håper jeg tar feil, men for hvert innlegg du skriver blir jeg mer overbevist om at du er på god vei mot en avhengighet.
Når jeg leser tråden din sitter jeg med mye av de samme tanken jeg fikk når jeg leste og fulgte denne tråden (anbefaler deg å lese tråden om du ikke allerede har gjort det, eventuelt bare TS sine innlegg).
Nå er det et stort skritt fra det å knaske piller til å sette sprøyter, men avhengighet er avhengighet like fullt, for selv om noen avhengigheter er lettere å kvitte seg med enn andre, er mønsteret ofte det samme.

Det er mulig du har sterkere viljestyrke enn hva jeg får inntrykk av ut fra innleggene dine, men det er flere varsellamper som lyser.
De 4 ukene du ikke tok piller, hadde du da piller liggende, eller var du tom og måtte skaffe nye for å kunne ta mer?
Gjør deg selv en tjeneste og slutt først som sist, du har ingenting å tjene på å vente til du har spist opp det du har av piller nå, suget etter å være i "skyene" vil med all sannsynlighet bare øke for hver dag du fortsetter å knaske piller.