View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Så, la meg forstå dette riktig. Du vil at jeg skal kaste bort en kveld med å diskutere muntlig via skype? Som påpekt over vil motparten kunne lyve så det renner av ham uten at jeg vil ha noen god mulighet til å imøtegå alt vaset. Det vil dessuten være fryktelig knotete å dele diskusjonens innhold med noen. Hva skal da poenget være? Hvis vedkommende vil holde et foredrag kan han lage en video som vi kan se i ro og mak. Hvis han vil diskutere med oss her, så er det ingenting som hindrer ham i å opprette en bruker og kaste seg ut i det. Norsk er muligens forumets arbeidsspråk, men vi har hatt diskusjoner på engelsk tidligere uten at det har vært et problem. Jeg klarer ikke å se noen fordeler med å ta det på skype, for noen. Alle andre debattformater, inkludert paneldebatt og fyllekrangel på ei brun kneipe er mer konstruktivt, for denslags er i det minste underholdende for tilskuerne.
Vis hele sitatet...
Lyve ? Hva skulle han lyve om ? Nå vet du jo ingenting om hva han hadde sagt og ei heller hva du selv ville ha sagt. Han er ingen psykopat som lyver for å hevde seg over andre.

Knotete å dele med andre ? Skype sesjoner kan taes opp på video/lyd og til å med deles her!?

Selvfølgelig vet du jo ikke hva han vil svare med og som jeg har sagt tidligere; om "du" ikke vet så er det ingen som spikrer noen oppetter veggen fordet.

Poenget her er at DU får stille spørsmål og han kan besvare rasjonelt og forståelig for hvermansen. - Fair and square og er det ting som må forskes på så er det nok ingenting i veien for å ta det på en ny sesjon.