View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Først klager du på manglende oppdateringer, så klager du på for mange oppdateringer...

Ellers, de aller fleste apper blir kanskje oppdatert et par ganger i måneden, langt i fra hver dag.



Nei, 2-3t skjermbruk er ikke veldig mye, men jeg spiller litt krevende spill som GTA, Need For Speed og slikt en del, noe som krever mye batteri. Hvis jeg surfer, skriver meldinger, o.l så holder den 5-6 timer med kontinuerlig bruk...



HTC Desire S er ikke akkurat det jeg vil kalle en "god" Android-mobil. Den har en stakkars single-core prosessor, og jeg kan ærlig innrømme at en helst bør ha en dual-core for å drive Android skikkelig. Ellers har de nyere Android-versjonene (4.0+) blitt mye mere "smooth".

Hadde du for eksempel kjøpt deg en Samsung Galaxy S2 som kom ut en måned etter HTC Desire S, og kostet rundt en 1000-lapp mer så hadde du hatt en telefon som er milevis bedre enn dagens iPhone 5.
Vis hele sitatet...
det er da ikke noe unormat å klage over oppdateringer OG mangel på oppdateringer?
Det føltes for meg som om det var så mye feil i os'et at de måtte oppdatere alt mulig hele tiden, men det er ikke dermed sagt at det fungerer med, eller uten de nye oppdateringene.

jeg våknet i hvertfall opp HVER, og da mener jeg HVER morra med flere oppdateringer tilgjengelig OG flere programmer som sa i fra at de hadde oppdatert seg selv (og jeg hadde ikke spesielt mange apper installert)

nå er ingen android telefoner gode i mine øyne, men desier s skal være en helt ok telefon(er det sagt) og den var ikke treg eller noe sånt, så å si at dc er must er BS. Om os'et er "smooth" gir jeg langt beng i, så lenge det ikke fungerer slik jeg vil at det skal fungere.

S2 var uaktuelt når jeg kjøpte ny telefon av flere grunner, den var ikke å oppdrive til 300kr, med valgfritt abonument, den er på ingen måte like robust (noe som var viktig da) og jeg hadde rett og slett ikke lyst til å bruke mer penger en det jeg anså som nødvendig for en telefon som skulle brukes til: ringin, sende meldinger, surfe litt, se litt på video og brukte teamviewer og kansje spille litt nå og da. og da trente jeg ikke en s2. Også er s2 MYE større, og rett og slett for stor i mine øyne

Nå som jeg blei møkk lei android, og har anskaffet meg en over middels god økonomi falt valget på iphone 5, da jeg ville ha en telefon jeg viste kom til å fungere, samt kom til å vare i noen år.
og å påstå at en s2 knuser en iphone 5 så kan dette godt hende, vil dog tru du ødelegger s2'en din om du prøver å slå i stykker en iphone 5 med de, men fra spøk til alvår, s2 er helt sikkert en fin telefon den, men den stiller ikke mine krav til telefon, det gjør heller ikke mursteinen av en s3 (man må jo gå med veske, da den ikke går ned i lomma)
iphone 5 er uansett en telefon jeg anser til å gruse s2 og s3 til mitt bruk!
-den har ikke megagigaskjerm som man aldri har bruk for
-den har et os jeg liker mye bedre
-du kan ikke rissikere å installere noe som fucker opp hele telefonen på appstore (been there, done that)
-det er deilig og ha tilgang til alle appene fra hjemskjermen, uten å måtte leite i gjenom hundre og ørten sider med appmenyer.
-9:16 formatet er delig å se film på
-har ikke hatt en eneste systemcrash ennå, og kun en systemopdatering (og alt fungerer som det skal)

Men gi meg en android telefon som faktisk gir meg det jeg vil ha, så skal jeg mer en gjerne bytte mening, men slik som det er nå, er jeg maks misfornøyd med androidprissgreiene NEWER EVER AGAIN!! (med mindre det skjer STORE forandringer vel og merke)