View Single Post
Sitat av mrnobody Vis innlegg
Helt korrekt! Parallelt med flere års hasjrøyking utviklet jeg angst og depresjonen som jeg i utgangspunktet hadde ble verre. Sluttet med drugs for 3 år siden (fått god hjelp med noen turer på MDMA) og nå har jeg flyttet utenlands og studerer drømmestudiet. Fikk noe som lignet et panikkangst anfall første skoledag da vi skulle presentere oss foran hele klassen. 6 mnd har gått og nå er jeg unstoppable. Klisè å si at klarer jeg det, så gjør du også det. Men det er faktisk så enkelt, dawg. Lykke til, kjør hardt!
Vis hele sitatet...
Helt påfallende hvor identisk utvikling vi har opplevd siste halvåret. Var gjerne ikke helt på panikkangst-stadiet; men jeg var garantert synlig stresset under første presentasjonen.

Nå derimot, nå kicker jeg helt ubeskrivelig hardt ass. Å mestre det å drite seg ut er det samme som å mestre livet. Om man bare kan prøve igjen hver gang man failer så er det litt som å runne et spill ved å save og loade hele tiden.

Folk flest takler bare et nederlag eller to, før de ikke tør risikere mer selvrespekt tapt til ydmykelse