View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
276
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det jeg kan si er, personlig ble jeg hjernedød å «funksjonshemmet» av de.
Vis hele sitatet...
Word. Jeg fikk noen truxal av en psykiater for mange år siden, men gadd aldri å røre dem etter å ha lest litt om det. Men for en stund tilbake hadde jeg ekstrem fylleangst en dag, og ingenting å dempe den med, så de kom plutselig godt med likevel. Angsten tok de fullstendig knekken på, men husker jeg bare ble liggende å stirre å taket, litt ut og inn av søvn. Hadde ingen tanker eller interesser om å gjøre noe som helst. Tenkte ikke over at jeg burde drikke vann engang, til tross for å være jævlig dehydrert. Kanskje like greit, for er nesten litt usikker på om jeg hadde giddet å ta meg bryet for å gå på dass for å pisse. Tok vel 30-40 timer før jeg var oppe på beina igjen og desto lenger før jeg var klar i hodet.

Nå skal det riktignok sies at jeg ikke fulgte legens anbefalte dose, men ut fra det jeg leste på nettet, som var 5-6 ganger så mye.

Moral i historien er hvertfall at det fungerer for sin hensikt (hvertfall i mitt tilfelle), men vil kun si det er verdt det i ekstreme tilfeller. Eneste logiske grunnen jeg kan tenke meg for å skrive ut dette fremfor benzo er for å forhindre avhengighet.