View Single Post
Absurd, jeg har det ganske likt.
Jeg foretrekker derfor å kalle meg selv biseksuell eller panseksuell istedenfor bifil.
Etter hva jeg har forstått er dette også skiller som er helt akseptert innen miljøet. Man kan fint ha sex med det samme kjønn uten å være homofil og det er ganske mange homofile som har sex med det motsatte kjønn.

Stivtiss - Jeg tror og håper de fleste i disse dager ikke bryr seg noe særlig om hvorfor noen er homofile, andre enn de horrible som vil "fikse de". Her sikter jeg til de heftigste konservative og religiøse, de som reagerte på Club Q-skytingen med "De fortjente det fordi de leste eventyr for barn mens de var kledd i drag for å gjøre barna homofile".

Det vesentlige er at noen folk er homofile, de valgte det ikke selv og de kan ikke endre det. Å fokusere for mye på detaljene kan fort virke som et forsøk på å unngå akkurat de virkelighetene. Jeg sier ikke at det er dette du gjør, bare at det er en taktikk enkelte grupper bruker for å hindre homofile fra å oppnå likestilling og det er noe jeg virkelig har et problem med.