View Single Post
Sitat av Sa-chan Vis innlegg
I det store hele er vell hasj farlig, det kommer an på hva du gjør det til spør du meg. Tar du deg en j i ny og ne så skader det ikke. Er du en hverdagsrøyker er det vell en annen historie. I helga som var nå nylig traff jeg noen folk gjennom et par venner av meg. Han ene fyren der hadde røyker HVER dag i 3 år. Slik snakket han:

"Shiit ass, bli me å mekk en jay a?? Serriøst ass kis, må ha den nå ass, serr.."

Jeg skammet meg litt over hvor jævla patetisk han fyren var (håper jeg ikke snakker om noen her nå, no offence ) men slik kan man ende opp viss man tar det for langt.
Vis hele sitatet...
Veldig usaklig og tåpelig post. Denne medførte ingenting til tråden, utenom at den gjorde mitt inntrykk av Sa-chan dårligere.

Jeg skammer meg litt over hvor jævla patetisk den posten var, no offence (seriously!), særlig siden jeg har misbrukt, altså røykt opptil flere ganger om dagen, i over to år nå. Har roet ned bruken i det siste, men det jeg har erfart er en generell oppsving i nysgjerrighet, interesse for verden rundt meg, og kjæresten min ble forelsket i meg da jeg i skyhøy hasj- rus og la ut om hvor tåpelige slike argumenter som ditt er. Hun mente jeg kom med overbevisende og fullt etterprøvbare argumenter, at jeg hadde endret hennes oppfatning av stoffet, men i en saklig og nøytral monolog.

Jeg skulle ønske at alle som skriver poster, hvertfall slike poster, tenker nøye igjennom hva man skriver, og passer på at man har pro- argumenter som støtter opp under påstanden før man uttaler seg. (Størsteparten av denne posten gjelder også mine nærmeste bekjente, minus kjæreste- historien. Den er unikt min)

Takker for oppmerksomheten, håper jeg ikke tråkket på noen tær

On a cloud of love,
Kizzy deWiz