View Single Post
Sitat av nevlen Vis innlegg
Synes det er merkelig at du ikke har kontroll på hva drone prototypen din trenger av batteri.

Hvis den er så kostbar høres det teit ut å bruke noe som kanskje funker.

Har du sett dji sin nye i proffserien?
Vis hele sitatet...
Jeg var ganske på tulltur når jeg transporterte den til Østlandet; når.jeg først kom frem klarte jeg ikke annet enn å ligge i sengen. Orket ikke ta den med tilbake etter den verste julen I manns minne - det som lå i sekken ble med hjem i sekken. Prototype, propeller, noen batterier oSV ble liggende på rommet der jeg sov. Planen var å dra til Østlandet og teste den der. Pga corona kunne ikke dette realiseres. Familie på over 90 år har så pakket og sendt den tilbake omsider.

For meg er det uforståelig at batterier skal ha forsvunnet. Jeg trodde det kom I posten sammen med resten, men det viste seg altså å ikke være tilfellet. Jeg pleier aldri å rote med sånt, men I julen var jeg virkelig på bånn.

Armen som viste seg å Være knekt ble knekt I denne postrunden.

Skjønner godt at det fremstår som veldig påfallende, men det er nå det det er.

(Armen som er knekt har jeg byttet med en fra prototypen jeg krasjet midt på natten desember 2018 er m600 vs m600 pro, så har flyttet over riktig motor. Dimensjonene er tilsvarende. Eller. De så tilsvarende ut. (Huske å sjekke det ut ja)

Nei armen ble selvfølgelig knekt når jeg snublet rundt med stor sekk, bag, pcbag og prototypen tullet inn i en dyne, ducktapet og tildekket med en bossekk.

Tok buss -> taxi -> feil tog -> tog riktig retning -> hentet med privatbil. Snublet rundt I sånn 13 timer, sørpe dritings, superabstinent, søvndeprivert og overstimulert. Det er en av mine absolutt verste minner.

Det toget som var feil vei....det gikk til Bergen. Etter å ha reist 10 timer og endt på feil tog bestemte jeg meg for å bare ta toget hjem og gi opp.... "heldigvis" hadde jeg ikke noen mulighet for å betale de 900 kronene - så jeg ble kastet av. Helvete det er så sykt å tenke på hvor forbanna fucket jeg har Vært.

Sitat av nevlen Vis innlegg

Har du sett dji sin nye i proffserien?
Vis hele sitatet...
Nei. Er det interessant?

Tingen er at jeg er veldig bevisst på å ikke bruke avansert dji funksjonalitet I prototypen. Jeg bruker KUN hastighetskommandoer sendt via serial. Dette er fordi jeg utvikler et generisk system som fungerer uavhengig av noen enkelt leverandør.

Ved å Gjøre det sånn forsikrer jeg om at funksjonaliteten er overførbar på tvers av hardware. Om dronen byttes ut med en AUV og 3d laseren med en sonar så er det enda samme funksjonalitet.
Sist endret av Tøffetom; 1. juli 2020 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.