View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortsett å støtt en korrupt legemiddel industri du, jeg sier det som det er.
Gidder jeg ikke skrive til flere som skal være taledokke for legemiddel industrien.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg her, KUN på grunn av en "korrupt" legemiddelindustri.
Jeg var hos tannlegen den 9. august, og trekte 2 tenner på grunn av tannverk. Dette ble noe, som utviklet seg til blodforgiftning og ambulansetransport til et lokalsykehus. Morgenen etter ble det en CT-skanning, noe som endte med en tur til Rikshospitalet like etterpå. Der ble jeg operert, og lagt i kunstig koma 8-10 dager med åpent sår og dren. Denne perioden så fikk jeg diverse antibiotika og penicillinkurer. Noen måtte skiftes, da jeg hadde for mange negative reaksjoner. Når jeg ble lappet i sammen igjen, så ble jeg kjørt til det lokale sykehuset igjen. Der ble jeg skrevet ut 27. august. Den siste penicillintabletten ble svelget kl. 0600 den 7. september. Det mangler da ca. 4 dager, før det blir en hel måned med penicillin og/eller antibiotika. Uten hadde jeg enkelt dødd. Mye av denne tiden på sykehus, så har min eneste næring vær i åra, fra en "korrupt" legemiddelindustri. Uten hadde jeg sett ut som en tysk krigsfange fra omtrent 75-80 år siden. Sliter fortsatt med magen, men jeg lever...

Ellers har jeg et lite spørsmål til deg. Vet du om noe i naturen, som ikke er kjemisk?..