Tråd: Opiumvalmuer
View Single Post
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Vel, det finnes flere måter å gjøre det på. 300 gram er minimum. MEN forskjellige frø har forskjellige potens, så vær forsiktig.

En måte er å bare legge frøene i lunkent vann i noen timer, rør litt rundt, eller ha det i en flaske og rist kraftig nå og da.

Jeg prøvde dette selv i dag. Kjøpte meg 800 gram frø, la 300 i en 1,5 liters flaske og helte på med lunkent vann. Riste nå og da og filtrerte hele greiene gjennom et kaffefilter...
Vis hele sitatet...
helt sjef,takk for svar

tenkte jge like godt kunne prøve å helle drit varmt vann på en halvliters flaske fra vannkokern,sikkert bedre med kokvarmt vanne enn lunka?,hive frøa opp i der og vente en stund,hvor mye vann ca vil du blande i denne flasken?så det såvidt dekker frøa el,hele flaska full el?i forhold til sterkhetsgrad mener jeg,men det er vell ikke noe ghb doseringsveske-greier vi snakker om her uansett så kanskje ikke så nøye

skal sette igang med denne testen nå

heiv i ca halvparten av den hindu flaska blå valmuefrø,tok vannkokern,rista og lot det stå litt i en liten flaske,så raskt at det kom en del "grums"fra frøa så det så ikke ut som hindu hadde vasket frøene sine hvertfall

heiv i en tepose for å redde inn smaken igjen,smaken ble fryktelig med sitron syntes nå jeg

merker litt funk,er litt ligthheaded,kjenner dessverre ingenting til noen rolig nerve/irritasjonsfølelse som man får av ketorax

mer mot sånn diazepam følelse,det lille man kjenner til det

får teste en større dose neste gang,men uansett er dette virkelig kult da

at du kan ordne naturlig medisin,fra kiwi

noen som har røyka dissa frøa el

var vell mest mårratrøtt følelsen jeg hadde,men jeg syns alikevell jeg kjente det litt i hue
Sist endret av downer; 5. september 2010 kl. 07:11.