Tråd: Opiumvalmuer
View Single Post
jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.

du kan å kokke opp vann å ha på termus,hiv snitede kuler oppi å la de ligge hatime time så er de bare å prøveseg forsiktig frem 1til2 koper i timen helt greit de å

jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.

bare å prøve seg frem hiv de i jora i mai om hveret er bra eller strø de over en eng virket de å med en gang de mister bladene sniter du på langa husk ta med 10cm av stilken da de ligger 10% av virke støfe der lykke til

jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.