View Single Post
Mitt problem er følgende:

Jeg liker attituden til mdg, jeg synes de har en ryggrad selv om enkeltindivider kan fremstå noe fanatiske til tider.

Jeg liker grunntanken til KrF om å være en stemme for de svake i samfunnet og som har tydelige familieverdier og fungerer som en liten kapitalistisk brems.
Så for min del ville et kompromiss mellom høyre, KrF og mdg vært midt i blinken.
Ett innovativt, fremtidsrettet og moderne næringsliv basert på fornybar energi med en sterk velferdsstat i bunnen som gir oss frihet til å ta permisjon ved barnefødsler og som tar seg av de som ikke klarer å innrette seg i samfunnet vi har bygget opp.

Jeg ønsker også en større grad av teknokrati som styreform hvor fagfolk har enda mer tyngde i politiske beslutninger.

Jeg vil også legge til at jeg har sansen for slagsvold vedum(?), partilederen for Senterpartiet.
Han virker som den eneste av partilederne som er "ekte" og som ikke er der for statusen.
Sist endret av random105675; 18. august 2019 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.