View Single Post
jeg holder meg langt unna høyresiden og amerikanisering hvertall.
styres landet i den retninga så ender folk som meg tvunget til å selge drugs til kidsa dine for å overleve i bestefall, men skikkelig amerikanisering så kunne jeg blitt pressa enda mer og bli den du frykter skal rane deg helt tilfeldig, kanskje måttet drepe deg for å unngå vitner osv som hadde putta meg i fengsel der alle dreper alle.

jeg vil ikke skade noen el leve som kriminell, men når man har blitt stempla hele livet og deretter blitt kriminell er som det eneste man kan gjøre for å forsørge seg så trengs d en del fra systemet for å bryte den sirkelen.
nå er jeg lovlig utenom et forsøk på å dyrke cannabis til eget bruk, mest pga familie og god lege som har stått i front, hva jeg har måttet gjøre før den harde kampen mot nav ble vunnet vil jeg ikke si her engang da jeg har offentliggjort hvem jeg er på freak, men ikke stolt av det og ikkeno jeg vil gjøre igjen om jeg ikke må.

i mitt tilfelle kunne jeg vært et meget produktivt medlem av samfunnet om jeg kunne jobbe på egen tid, men det tillates ikke da alt er til faste tider.. hadde d vært litt slingringsmonn på tider i enkelte jobber, bare jobben blir gjort før da og da så hadde jeg ikke bare kunnet hatt en fast jobb, men også ikke trengt å bli yrkeskriminell i tidligere alder.
Sist endret av Munted Artist; 16. august 2019 kl. 00:55. Grunn: skriveleif