View Single Post
Lokal valg i år og utenfor de store byene er det nærmest umulig å skille partiene fra hverandre. Og hva du stemmer har ikke så mye å si.

Selv forlot jeg AP for mange år siden, de er blitt tannlause og vingler mangler identitet.

Høyre akkurat det samme som AP ser jo ikke forskjell på dem.

Frp, venstre, liberalister og kristne, totalt avsmak for de forfekter ett syn som jeg mener ville brakt verden i kne. Pluss altfor mye populisme.

Rødt, SV og andre kommunister. Vel ideene er gode men, vel mennesket er feilen. Kanskje hvis vi alle ble meningsløse droner

SP, vel konservative verdier, nasjonalromantikere uten noen spesiell ideologi.

MDG vel som en kompis av meg sier de er de eneste som kommer med radikale nok forslag for å klimaet. Kreds for det, men har lite annet.

Vet da f på det nasjonale plan.

Lokalt så har jeg to valg, SP eller AP. Og siden det er flest mennesker jeg misliker i AP lokalt så går stemmen til SP.

Lokalvalg utenfor de store byene er person og saksstyrt. Du liker den personen eller brenner for den skolen. Du stemmer på den personen eller de som har kjempet for eller i mot den saken som er viktig for deg.

Og btw stemmer du ikke så har du ikke klagerett, blankt er også en stemme!
Sist endret av tearz83; 15. august 2019 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.