View Single Post
Synes det er utrolig positivt at det er kriminalisert slik at det ble skapt et stort svart marked og dermed florerer det også haugevis av andre stoffer som for eksempel amfetamin. Som politimann gir dette meg svært gode muligheter til å få en bra oppklaringsprosent på sakene mine, slik at det ser ut som jeg er dyktig. Egentlig er det svært lite samfunnsnyttig og virker mye imot sin hensikt for helhetens beste, menmen jeg hadde nok ikke hatt noe jobb hvis ikke, hvertfall ikke en så grei jobb som jeg har nå, om det hadde blitt avkriminalisert/legalisert måtte jeg nok jobbet med viktigere saker som drap, voldtekt, innbrudd, ran osv. og det er så vanskelig og veldig få av oss er egentlig kompetente til å faktisk ville hjelpe samfunnet. Derfor er jeg imot avkriminalisering og legalisering. Total oppklaringsstatistikk på saker ville gått i grøfta, lønnsbonusene våre hadde gått i dass og budsjettet ville blitt kuttet. Hold det farlige narkotikumet ulovlig slik at skattepengene deres går til politijobber som egentlig ikke er nødvendig.