View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Cybergasm: Det er vel mitt innlegg du refererer til i den tråden. Jeg var fristet til å følge opp diskusjonen med deg, men innen jeg oppdaget din reaksjon så var tråden allerede moderert. Jeg har verken moderert den tråden eller bannet noen som følge av den. Klassisk eksempel på at man har lett for å tolke situasjonen som sensur fra en hårsår moderator uten å ha noe belegg for det.

Forøvrig var ikke mitt innlegg rettet spesifikt mot deg. Du ble verken nevnt eller sitert. Hvem er det som er hårsår egentlig?
Vis hele sitatet...
Jeg føler ikke at en reaksjon og forundring på en ukes utestengelse er å være hårsår, jeg sa heller ikke at det var du som bannet meg.
Og det er litt av problemet som flere i denne tråden belyser, jeg vet ikke hvem som bannet meg eller hvilken post som gjorde at jeg ble bannet annet en beskjeden "nå er det nok personangrep og synsing fra deg på en stund" men jeg antar at det var den jeg beskriver i det forrige innlegget mitt. Når man blir bannet så er den eneste måten å få kontakt med noen på å følge en link til mailadressen til så var ikke så mye annet å gjøre enn å ta kontakt den veien.
Sist endret av Cybergasm; 10. februar 2017 kl. 11:02.