View Single Post
Cybergasm: Det er vel mitt innlegg du refererer til i den tråden. Jeg var fristet til å følge opp diskusjonen med deg, men innen jeg oppdaget din reaksjon så var tråden allerede moderert. Jeg har verken moderert den tråden eller bannet noen som følge av den. Klassisk eksempel på at man har lett for å tolke situasjonen som sensur fra en hårsår moderator uten å ha noe belegg for det. Jeg valgte å ikke følge opp diskusjonen siden tråden allerede var så full av støy og krangling.

Forøvrig var ikke mitt innlegg rettet spesifikt mot deg. Du ble verken nevnt eller sitert. Hvem er det som er hårsår egentlig?

Ser at du diskuterte med Dodecha også, så kanskje du tenker på han? Vel, han har heller ikke moderert den tråden eller gitt deg ban. Hvis du er uenig i avgjørelsen så må du gjerne bruke den nye rapporteringsfunksjonen. Mail til nso er nok ikke den mest effektive måten å nå fram på alltid. =)
Sist endret av mentalmelt; 10. februar 2017 kl. 10:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.