View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LGDS Vis innlegg
Det er ikke løgn når man bruker statistikk fra sikre kilder, tråder blir slettet pga de ikke er politisk direkte. Jeg har ingen screenshots av dette og jeg har ikke muligheten til å gå igjennom poster dere har valgt og slette. Venstrevridd til de grader dette forumet.
Vis hele sitatet...
Kva er dei sikre kjeldene?

Forøvrig så er det nok å gi oss tittel på ein tråd der det har skjedd, og brukernavn, så skal vi greie å finne innlegga og sjekke.

Sitat av entropi Vis innlegg
Jeg er ikke alltid enig i hva som slettes og hva som får stå jeg heller. Av og til kan det virke inkonsekvent, men det er jo grenser for hvor mye tid moddene kan bruke på å vurdere hvert enkelt tilfelle.
Vis hele sitatet...
I så fall anbefalast det å sende ein pm til nokon i kru, så vil vi ofre eit par geiter og undersøke og diskutere saka.

Så lenge slike spørsmål og innspel er formulert på eit forståeleg vis vil ta innspel seriøst, og diskutere det. Det er ikkje sikkert vi er einige i at det er inkonsekvent, men vi vil garantert diskutere saka.

Det skjer regelmessig at nokon i modereringsgruppa er ueinige i ting som vert gjort, og då vert det diskutert. Enkelte ganger er konsensus at det var rett, andre ganger har vi gjort feil. Det er ikkje direkte sjelden eg sletter innlegg, og gjenoppretter det tre minutter etterpå, etter å ha tenkt gjennom det heller.
Sist endret av vidarlo; 10. februar 2017 kl. 08:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.