View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Du skal få tro akkurat det du vil. Jeg mener at man kan få kalle seg kristen hvis man er døpt og konfirmert. Synd for dere som ikke liker at jeg "vanner ut" definisjonen.
Vis hele sitatet...
Folk får kalle seg det dei vil, men å anvende definisjonen om nokon som utelukkande har delteke på to seremoniar framstår ikkje som spesielt nyttig. Det er fullt mogeleg å ha delteke på nemde seremoniar, og definere seg sjølv som ateist - spesielt ettersom dei to seremoniane føregår relativt tidleg i livet.

Eg tippar at svært mange av t.d. HEF sine medlemmer er døypte, og ein god del av dei konfirmerte i kyrkja og.
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Mange mennesker som ikke har tillitt til Jesus Kristus og tror på Ham, betrakter seg selv som kristne fordi de går i kirken eller fordi de bor i ett ”kristent” land. Men å gå i kirken, hjelpe de som er dårligere stilt enn deg, eller å være et godt menneske gjør deg ikke til en kristen. Som en evangelist en gang sa, ”Å gå i kirken gjør deg ikke mer kristen, enn å gå inn i en garasje gjør deg til en bil”. Å være medlem av en kirke, delta jevnlig i gudstjenesten, og gi til kirkens arbeid kan ikke gjøre deg til en kristen.#
Vis hele sitatet...
Det står sterkt i motsetning til forrige avsnitt, og forrige innlegg frå deg, og er i tråd med minn påstand om at definisjonen din av kristen i så fall er nær verdilaus, fordi den er alt for vid.
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Dette bekreter igjen det jeg hevder, at definisjonen av å kalle seg kriten er vid, og ikke snever.
Vis hele sitatet...
Nei, det stadfestar strengt tatt at du har ein definisjon som avvik frå dei som skreiv nettsida du lenker til sin definisjon. Og igjen, om vi legg trusvedkjenningane (der den norske kyrkja har eit utval på fem ulike trusvedkjenningar) til grunn, så held det på ingen måte å vere konfirmert og døypt for å kunne kalle seg kristen. T.d. er trua på treeinigheita sentral i fleire av trusvedkjenningane.

Så eg er tilbøyeleg til å vere einig med nettsida her - vedkjenner ein seg ikkje nokon av dei sentrale trusvedkjenningane i kristendomen, som t.d. treeinigheita så er merkelappen litt verdilaus.
Sist endret av vidarlo; 4. desember 2015 kl. 22:21.