View Single Post
Nydelig innegg. Er selv 18 år og ganske fersk hasjrøyker. Det du skriver er ting jeg har tenkt på når jeg har vært ruset selv. Uten å ha et snev av peiling på det, tror jeg at de som blir rusmisbrukere er de som ruser seg aleine, for å flykte fra problemer eller bruker rusen til annet enn for å kose seg. Selv har jeg bestemt meg for å aldri røre hasj igjen de gangene ting er vanskelig i livet, eller jeg har mye vanskelig å tenke på. Hadde en sånn episode for noen uker siden, og jeg skjønte ting gikk litt galt når jeg satt og roterte en kniv i hånda fordi jeg irriterte meg grenseløst over en kompis.

Er vanligvis en 100% stabil fyr med gode venner, har det fint hjemme, gjør det greit på skolen og jeg havner sjeldent i bråk. Episoden viste meg rusens bakside og selv om jeg aldri tror jeg faktisk kunne skadet kompisen min, fikk det meg til å vurdere en del ting. Lyst til å lese mer kan du seff gjøre det her, men har ikke tenkt til å spore av denne tråden, så svar meg der hvis det er noe spesielt.

Igjen, cred til trådstarter! Skulle gått an å gi flere KP på denne tråden.

Sitat av Apeloff Vis innlegg
(...)
Vis hele sitatet...
Går ikke å endre innlegg etter en viss tid her. Sorry for dobbelposting...

Apeloff. Jeg kjenner deg ikke spesielt godt, men du virker som en fyr som tenker godt gjennom konsekvensene av ting. Allikevel liker jeg ikke at du forsvarer deg i så utstrakt grad som du gjør. Hvis du er heeelt overbevist om at du ikke gjør noe som kan skade deg, så hadde du vel ikke trengt å komme med forklaringer, bortforklaringer og lignende i den graden du gjør?

For all del. Jeg kjenner deg ikke, men du er fortsatt ganske ung. Pass på, så skal det nok gå bra, men det er aldri dumt å høre på folk med mer erfaring. Selv er jeg ikke stort eldre enn deg og ønsker ikke å virke som en bedre-viter, men tenk litt igjennom ting før du argumenterer mot det. Husker godt jeg "alltid" visste best når jeg var på den alderen.

Lykke til mann.
Sist endret av Jorge Rivi; 15. mars 2009 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.