View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det var jo ikkje det eg skreiv:


Det kan utmerka godt tenkast at dei har konkludert med at det ikkje er bryet verdt å undersøke veldig grundig. Inkompetanse er det du som konstruerer.

Forøvrig er det jo veldig interessant om det er tilgjengeleg informasjon om korleis dei har undersøkt materialet. Kan du lenke til det?


Som går veldig langt i å ikkje vere spesifikk...


Takk! Det var akkurat noko slikt eg etterlyste.


Kva er relevansen av radioaktiviteten? Radioaktivitet er velkjent for mennesker. Viare så er vel (om eg ikkje roter veldig) Røntgen relativt lita eining, så det er ikkje snakk om spesielt mykje stråling. Det er relativt liten stråledose. Kort sagt treng ikkje det vere veldig mystisk.

Viare; kva slags måleapparat vart brukt? Kva var feilmarginen der?

Viare: kva er relevansen av strålinga? Eg kan legge igjen radioaktive stoffer til fots, så det er ikkje ein indikasjon på noko flygande, eller ufoer. Det er kun indikasjon på radioaktivitet.

Viare så er det jo åpenbart relevant kva bakgrunnsstrålinga er i området. Kort sagt; det er eit indisie, som på ingen måte er einsbetydande med aliens.
Vis hele sitatet...
Hvis en høyt rangert militær person skriver et memo til
UK’s Ministry of Defence hvor han bla nevner radiation-målinger så regner jeg med det er relevant og må ha en troverdighet ellers hadde det ikke blitt nevnt.

Et annet scenario/ tankeeksperiment jeg tenkte på ang vitner ang mord vs UFO:
Hva hvis 3 troverdige militære vitner hadde bevitnet et mord i skogen og ikke en UFO i skogen. Mordet ble gjort av en mann med hansker og klær som gjør det umulig å spore DNA. Eneste som kan felle han er de 3 troverdige vitnene. Man har ikke bevis derfor er han en fri mann?