View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ein påstand eg har sett ein del gonger. Av og til dukker det opp påtale i saker som har eit slikt utgangspunkt - men omfanget er kun rykter i rusmiljø.

Og med all jævla respekt å melde så er ikkje det ei kjelde eg fester så jævla mykje lit til. Les gjennom forumet, så ser du kor forbanna mange rare rykter som svirrer i rusmiljøer, som åpenbart er feilaktige.
Vis hele sitatet...
Og jeg vet at det har skjedd i virkeligheten, et par ganger. Og jeg har knapt ferdes i de tunge miljøene.

Noen rykter skapes av kollektiv psykose og historiefortelling. Andre rykter skapes når sannheter avskrives fordi det ikke mulig å finne dokumentasjon på dem i Google.

Bare noen uker før jeg sa at nok var nok og dro i behandling mistet jeg en venninne til Judas.

Ingen prøver å etterforske disse hendelsene. Du kommenterer i neste tilsvar at "siden de har avdekket noen tilfeller, må det nødvendigvis etterforskes".

Er du så arrogant at du ikke ser den åpenbare feilslutningen? At det faktisk avdekkes judaser, til tross for at det normalt sett ikke etterforskes, sier nettopp noe om hvor utbredt fenomenet er.

Mener ikke å være kvass, men det er forbanna respektløst å komme her og si at den sannsynligvis mest utbredte drapsformen i Norge er rykter og bullshit fra narkiser som uansett ikke har rot i virkeligheten.
Sist endret av Tøffetom; 3. juni 2020 kl. 23:05.