View Single Post
Sitat av saviour Vis innlegg
Faen meg skummelt å være i miljøet egentlig, en venn av meg skulle liksom bli knust kneskålene på nylig for 3000kr som han stjal i cash og speed. Det hele endte heldigvis med at baltreet blelagt vekk og de ga hverandre en klem og ble venner igjen. Skal møte begge to snart faktisk, de henger ilag igjen etter han som ble stjålet fra har kommet med ganske alvorlige trusler til meg i det siste, ikke mot meg men ot min beste venn pga han har aldri fast tlf nummer å få tak i han på, han bruker ofte min tlf.

Og jeg får til og med folksom sier på tlf hvem er det, du er ikke xxxxx..... Jeg svarer bare med nei, det er jeg ikke, men jeg er hans bestevenn og han låner min tlf av og til, er det noen beskjed som du vil at jeg skal levere eller skal jeg be han ringe deg? Dette skjer av og til. Jeg bryr meg lite om det, er værre ting med dette vennskapet en som så liksom, men jeg er så jævla glad i gutten på bare 25år, som var alkoholiker når vi ble kjent og nå er mer opiatbruker og speedfreak.

Han ordnet absolutt alt for meg nårjeg var 170kg tung og nesten ikke klarte å luftehunden min selv, måtte ta firesittepauser på en kvarters tur. Så jeg tålerlitt dritt i vennskapet, for uten han haddejeg drept meg den gangen. Har nå gått ned 70kg til hundre kg blank. Takk gud, jesus,buddha og hvem faen som kan ha hjulpet meg ågå ned i vekt.

s
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke å blande meg i trådens tematikk, men jeg må si jeg rådigger å lese alt du skriver Saviour. Du er så personlig, at det blir interesant og lese uansett hva du lirer av deg. Og på ditt beste skriver du og ganske godt. Jeg tror du kunne hatt potensiale til å gitt ut en bok med fortellinger om livet ditt. Det hadde blitt en bestselger. På meg virker du som et langt over gjennomsnittet bra menneske. Jeg håper bare virkelig du får roet ned rusbruken din. Varm klem.