View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av StraightFlush Vis innlegg
Du blir ikke rik av vanlige jobber her i Norge. Her må du enten starte business eller være veldig smart for å komme på toppen. Jeg har planer om å drive Forex mentor side og lese meg opp på dette, få personer til å bruke min affiliate link på div nettsider å tjene rått på dette om jeg får det til.
Vis hele sitatet...
Jo, har du ei etterspurt utdanning kan du leve komfortabelt på jobb. Er du fornuftig kan du vere relativt veletablert før du er tredve.

Såklart kan du tene meir på å starte business, men sjansen er og stor for at du då sit igjen med ein våt serviett når du bikker tredve. Og utdanning er heller inga ulempe når det kjem til å drive sjølvstendig.

Sitat av StraightFlush Vis innlegg
Jo, det finnes mange mirakelløsninger på å tjene penger. Jeg kan ett par, men trenger info om andre og flere måter på å tjene penger på netter fks.
Vis hele sitatet...
Nei, det finst ingen mirakelløsninger for å tene penger. Det finst måter med høg risiko, som kan gi stor vinst på kort tid, men det er nettopp høg risiko som er stikkordet.
Sist endret av vidarlo; 27. mars 2019 kl. 08:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.