View Single Post
Hei allesammen mitt navn er Philip, jeg er 18 år gammel & kommer fra Oslo. Jeg har hele livet vært lite opptatt av penger, og setter alltid venner og familie foran meg selv.

Det har nå kommet til en endevei for meg. Har innsett at jeg nå må ta ett steg for å finne ut av hva jeg kan gjøre ova jeg bør gjøre. Har hatt problemer som har gjort at skole har blitt nedprioritert for meg å nå har jeg fått beskjed om at jeg ikke står til neste år. Dette er trist og samtidig føler jeg at jeg svikter både familien min og mine venner.

Skole blir da ikke min vei da, og jeg vil fokusere alt på penhele nå og gjøre familie og venner stolte med å hjelpe økonomisk (spesielt familien min, da foreldrene mine ikke har noen jobber).


Har noen av dere her inne på Freaks en metode eller noe jeg kan gjøre for å tjene penger? Jeg gjør hva som helst, men helst lovlig. Blackhat metoder kan jeg også gjøre på nettet. Alt hjelper og tusen takk til alle dere der ute som leser denne tråden og virkelig vil hjelpe en som sliter litt og har behov for litt ekstra hjelp.

- StraightFlush!