View Single Post
Som @Pillfreak skriver, så har du nok kjøpt til feil tid, trikset for å tjene penger er å kjøpe det billig å selge det dyrt.

Men ja, det går an å tjene penger på det, for øyeblikket så har jeg ingen bitcoins, men følger med på utviklingen for det. Har satt av penger til å refinansiere i bitcoins, eventuelt annen kryptovalutta når rette tid kommer. Fikk en god avkastning i fjord, kjøpte meg inn første gangen i april i fjord, da var en BTC verd ~3500,- og solgte meg ut i januar på med en bitcoin kurs på ~130k. Altså en avkastning fra mitt første kjøp på over 3700%, men en slik vekst som man så i fjord, kommer nok aldri til å hende igjen i bitcoinens historie/fremtid. Bitcoinen ser ut til å ha begynt å stabilisere seg på rundt 60k.



Slik som det er nå, så er det nesten umulig å tjene penger på bitcoins. Da salgsprisen er lavere enn kjøpsprisen og i tillegg kommer transaksjonsfees hvis man lagrer den på «coldstorage». Så med andre ord så må bitcoinen stige en del prosent før du kan se etter avkastning.