View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Er ikke noen storforbruker av bitcoins personlig, men hvis tjenesten er lettvint, pålitelig og tar et rimelig gebyr, så vil nok mange bruke den skulle jeg tro.
Vis hele sitatet...
Så bra! Vi mener at dette om ikke annet blir et steg i riktig retning, og at vi vet at det jobbes på spreng med å lansere diverse cryptovaluta-VISA fra andre tilbydere og mye annet spenende.

Da vil man kunne sette inn kontanter i våre maskiner, og kunne veksle dette til kryptovaluta. Valutaen din går da direkte inn i walleten din hos VISA-tilbyderen, som du igjen kan bruke hos alle vanlige butikker.

De alternativene som finnes nå på kortsiden nå er vel ikke helt knirkefrie, men det er altså på vei.

Det virker som disse to banktjenestene for Bitcoins er de som haster mest. Altså innskudd av kontanter og tjeneste for debetkort som fungerer i vanlige butikker.

Jeg tror nok ikke Skandiabankens løsning er god nok, da de ikke har noen egen løsning for Bitcoins enda. Det er kun et samarbeid med Coinbase, og da vil eventuelle transaksjoner inn på konto bli registrert - da dette gjøres via utenlandsk overføring.

Dette er tankene våre i første omgang, så jeg håper vi kan få flere innspill fra noen som kunne tenke seg å benytte dette.