View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Føler du det som negativt eller positivt? Jeg tolker det du skriver på flere måter liksom. Du nevner at du ikke orker å tenke på noen ting samt at du sier at du har ryddet så dette er vel positivt? Men så nevner du også at du ikke gidder å bekymre deg for deg selv, og at du har tankekjør til hvilken grad er dette liksom? føler du sist nevnte som positivt eller negativt selv? Er det at du ikke bekymrer deg feks hva andre tenker over deg, eller er det at du ikke gidder å dusje fordi du gir faen i om det lukter vondt av deg? Folk her inne kommer til å si alt mulig rart, men jeg tror det er viktig at du svarer på disse spørsmålene du stiller selv. Jeg vil ikke gå crazy på tastaturet å skrive hva jeg mener om dette fult ut for det tror jeg egentlig er ganske irrelevant og at vil muligens påvirke hvordan du tenker over det. Hva synes du selv? dette tror jeg er viktig i dette spørsmålet.

Du går fortsatt på "lav dose", er dette en problemstilling du har tatt opp med legen? når jeg selv tar Ritalin så begynner jeg å fokusere på det jeg driver med, og det kan fort være at jeg fokuserer på tankekjør om jeg ikke gjør megselv optatt med noe annent.
Sist endret av Absurd; 5. mars 2020 kl. 20:36.