View Single Post
Takk. Vil ikke ha den gamle meg tilbake. Hadde tenkt lage en ny tråd, men nå vet dere allerede litt om meg så kanskje jeg skal fortsette.
Jeg har triggere for depresjon og dårlig selvtillit. Medisinen tok på en måte dette vekk, men jeg er også redd for at jeg ikke lenger vil jobbe mot noe. At jeg bare er glad nok for det jeg har på kunstig vis. Det har seg slik at jeg ser på at andre lever mens jeg ikke kommer noe sted. Alt forblir bare smalltalk. Jeg er aldri den venninnen noen velger først. Hvis dere skjønner. Og dette plager meg også mtp kjæreste. Jeg tenker fremdeles på en det aldri ble noe med. Ikke slik intenst men jeg kjenner på at han på en måte mangler i livet mitt. Jeg hadde aldri selvtillit til å kontakte ham. Han var interessert. Men jeg var avvisende. Han er også fra utlandet. Ikke spør hvor kanskje? For jeg kan kjennes igjen. Har skrevet mange tråder på andre forum. Leser man der kan man se hvor ustabil jeg var. Medisinen ble liksom en pause, men jeg er bare livredd for at mitt gamle jeg kommer igjen og alle Asperger-trekkene...

Hva er egentlig forskjell på Concerta og Ritalin? Det er jo samme virkestoff
Sist endret av Dreamliner91; 22. februar 2020 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.