View Single Post
Hehe ja det får en si. Er vel egentlig rimelig fornøyd med el-sykkel jeg kun trenger å lade en gang eller per uke. Bilen brukes nesten ikke lengre. Aldri eid noen skikkelig muskelbåt men hadde en halv sommer i en lett aldrende f-23 for tid tilbake og den rørte greit på seg utaskjærs. Moro er det men den moroa koster. Har kjørt mc men aldri R sykler, tror det ender rett i kista for min del. Nakensykler var min greie. De blir utrivelige om du runder 150-ish. Så da er det lett å holde seg i skinnet så en unngår fengsel. Er en tid for alt og for min del er det nå tiden for el-sykkel. Ingen fæl akselerasjon men slipper lett unna i motbakker og følger trafikken ut av kryss om en ønsker. Men da stuper jo rekkevidden. Om jeg gjør en kule økonomisk ser jeg ikke bort fra at det hadde blitt en el-motorsykkel. Har prøvekjørt et par Zero'er og de er skrekkelig morsomme. I år rundet de også 100 hk med litt margin. Ikke prøvekjørt den nye modellen men tenker det må være hysterisk gøy. Det er noe eget med motorer som har max dreiemoment fra null. At en heller ikke får sure naboer er ren bonus.
Sist endret av _abc_; 18. desember 2019 kl. 01:59.