View Single Post
Sitat av Stormen Vis innlegg
Hehe... Du kan tydeligvis ikke så mye om HA.

HA er en organisert, kriminell gjeng. HA driver blant annet med narkotikasalg og torpedovirksomhet. HA har både ulovlige våpen og sprengstoff. De har gjentatte ganger vist at de bruker vold og trusler for å nå sine mål; enten disse er legitime eller ulovlige.
Vis hele sitatet...
Det kan tydeligvis ikke du heller..

Du sitter og legger frem HA som en gjeng brutale narkodealere og torpedoer, en beskrivelse som heller passer motparten deres i København-konflikten..
At mange av medlemmene i HA er innblanda i narkohandel og andre lyssky aktiviteter skal jeg ikke si noe i mot, men kriminalitet er ikke hovedfundamentet innenfor klubben..

Man må faktisk ha fast jobb, mc-lappen/billappen, ja orden på deg sjøl og livet ditt for å i det hele tatt bli tatt opp som prospect (opplæring/aspirant) i HA..
De utlendingene HA er i krig med kjører en helt annen stil, HER snakker vi mafiavirksomhet/organisert kriminalitet..

Disse folka er der KUN for å suge så mye spenn de kan ut av det markedet som finnes i fristaden, de gir faen i folka som bor der og har null respekt for deres levemåte..

Politiet klarer ikke å hanskes med problemet og christianittene får heller ikke pælma dem ut av det som skal være deres fristed..
Da mener jeg det er forståelig at noen sender en beskjed om at den stilen ikke aksepteres, og at det bare er å pakke sakene sine og dra..
De hører tross alt ikke hjemme i danmark, da de kun er der for å tjene spenn til sine egne nettverk og virksomheter utenfor landet..



Problemer med mafia i tilknytning pusherstreet er jo ikke akkurat noe nytt fenomen heller..
Blei fillerista og skremt ganske godt sjøl av 4 feite balkanske mafia-boys, da jeg på en god tripp klarte og gå inn i feil hus i pusherstreet for et par år sia..

Var helt sikker på at jeg hadde vært på dass i det huset tidligere den dagen, så jeg bare tråkka inn en åpen dør..
blei møtt av 110kilos dresskledde karer som løfta meg opp mot veggen i skjorta, skreik og bombaderte meg med spørsmål hva faen jeg lurte på og hva i helvete jeg*skulle der inne på gebrokkent engelsk..
Fikk mildt sagt hetta, så jeg bare svarte som best jeg kunne på usammenhengende nervøs norglish og fikk fiska opp bankkortet fra lomma og dratt en "øøhh, no hashish? øøhh, im looking for an ATM, you know maybe?"

Fikk meg et saftig tupp i ræva på vei ut døra, og må si at hele episoden forandret mitt syn på det ellers så liberale og avslappede Christiania..
sånne folk hører ikke hjemme der, og det tilføyer ingenting godt til den fristaden at utenlandske kriminelle bosetter seg og benytter stedet som depot for drugsa sine..

Da ser jeg heller at HA får styre, christiania hadde i hvertfall ikke kommet noe dårligere ut av det..