View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg
For jeg liker å diskutere, og er uenig med deg. Dette er et diskusjonforum, om du ikke vil ha svar på argumentene dine, start en blogg.



Så dine antagelser er by default fakta, mens statistikk jeg viser til er by default feil. Nice!



Og jeg svarer med at jeg mener det er mindre skader og farer relatert til ecstasy. Forstod du ikke det?


Igjen, kilder. Dette blir for lett å bare påstå helt ut av det blå.
For å gjøre noe så dumt som å svare på et utrolig dårlig argument: sliter du med psyken er det ikke lurt å ta ecstasy. Sliter du med ryggen er det ikke lurt å ri hest. Get it?


Russisk rullett? Nei, det er bare tull. Hvor har du det fra?


Eier du et testkit vet du godt hva du får.


Altså mer russisk rulett enn ecstasy. Takk for et godt poeng, helt gratis!


Kommer du med bastante påstander på et diskujonsforum skaper du debatt. Problemer? Blogg etc...


Du skriver mye, men sier utrolig lite. Hva med å komme med noen eksempler?
Vis hele sitatet...

"Russisk rullett? Nei, det er bare tull. Hvor har du det fra?"


Bare dette utsagnet får meg til å gi en lang F*** i å svare noe mer om det her. Du har NULL kunnskaper om hvordan man tolker en tekst og tar ting bokstavelig talt, og måten du ordlegger deg på fremstiller ting, vranglegger deg og kverulerer viser bare at det ikke er vits i å holde på en diskusjon med deg, noe som du visstnok er svært glad i. Makan.


Jeg har ikke vært den skarpeste kniven i skuffen når det kommer til konkrete fakta og kilder, det er jeg fult klar over selv, men når det kommer til slike små allmenne ting som ikke behøver sin tankegang for å diskuteres, så tar jeg meg ikke tid til å skal måtte dra fram kilder og diverse "dypt stoff". Jeg forventer ei såppas høyere standard og generell forkunnskaper før man prater ut. Jeg har ingen kilder for at det er flere ridere enn folk som bruker xtc, men HALLOOO?? uten å dykke dypere i temaet så er det noe som faktisk SIER SEG SELV, at de er flere som rir hest enn folk som tar xtc. En sport som er såpass utbredt....

Og når du tok den med russisk rulette bokstavelig talt, så sier det sitt. Det går ikke ant å diskutere med en som tar metaforer og ordframstillinger bokstavelig talt og legger seg vrang uansett hva outcomet blir.
Sist endret av imba; 3. november 2010 kl. 18:19.