View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av mdmable Vis innlegg
Du gidder ikke å ta turen fordi de skriver på arrangementet at drugs ikke er lov? De er jo pålagt å gjøre det. Tro meg når jeg sier at så og si alle der inne er på Mdma. Det er ingen vakter som kaster deg ut når du først har kommet inn. Så lenge du oppfører deg. Jeg har vært på titals konserter/festivaler i nederland. Inkl sensation. Reis ned å hygg deg. Ikke spre feil-informasjon. Mdma regnes fortsatt som hard drugs i Nederland selv om det er veldig tolerant. Du skjønner vel også at "5g til personlig bruk" gjelder cannabis. Hvem tar med seg 5g mdma inn på et event til personlig bruk? Hehe.
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Nederland. Det har aldri vært noe problem på noen eventer eller klubber jeg har gått på å ha med seg dop av forskjellige slag. Jeg er nok ikke i Amsterdam under Sensation så kan ikke dra uansett om jeg hadde hatt lyst.

Uansett, det er ditt eget ansvar å bruke dop i følge Nederlandsk lov. Du blir ikke arrestert dersom du har opptil 5gram på deg. Besittelse er ikke ulovelig, salg, distrubusjon osv er ulovelig.

Dutch drug policy is directed by an idea that every human being may decide about the matters of its own health.

The Dutch try as much as possible to decriminalize the use of drugs, making it a private matter of each individual, and not a matter for the enforcement apparatus. Production, trading and stocking drugs reman a criminal offence, as in any other country.
Vis hele sitatet...
Hard drugs as cocaine, LSD, morphine, heroin are forbidden in the Netherlands as in any other country.
Vis hele sitatet...
4fmp er feks totalt lovlig, og MDMA havner litt i gråsonen.
Sist endret av kn^tte; 1. juli 2016 kl. 15:57.