View Single Post
Det eneste jeg kan pirke på er egentlig alderen din. Kloke hoder sier at man kanskje burde vente til man er eldre, ikke nødvendigvis fordi det er en dårlig idè å begynne tidlig, men fordi det kan være en fordel og man tar nok ikke skade av å vente litt.

Jeg skal innrømme selv at jeg var ganske så ung første gang jeg trykket i meg et psykedelisk stoff, og på den tida var jeg kun ute etter halliser og den "jeg skal bli såå fucka!" holdningen. Så på det punktet var jeg mindre reflektert, kunnskapsrik og moden enn det du er. Du er kanskje ung, men du virker oppegående, du har mye av det teoretiske i orden når det gjelder psykedelika, ihvertfall et visst kunnskapsnivå som er lurt første gang. Etterhvert kommer du nok til å bli slukt inn i det og plukke opp bøker som omhandler emne, lese masse på internett osv. I tillegg til alt dette har du anerkjent psykedelikas potensiale og er ikke kun ute etter hallusinasjoner (som forsåvidt kan være ganske gøy). Derfor er det nok ikke så mange som kommer med innvendinger, dessuten er du trossalt på freakforum og når du kommer til oss er det vel ikke akkuratt som å komme til mor og spørre om du burde ta psykedelika. Og i bunn og grunn så er det du som må føle deg klar, du som må bestemme, du som må gjøre det, ikke vi.
Sist endret av Sky; 7. januar 2009 kl. 16:51.