View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Sitat av Krakaren Vis innlegg
Det han mente, var nok at han tidligere bare hadde lyst til å se hallusinasjoner - helt til han fikk opp øynene for at en tripp faktisk inneholder mer.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Var dårlig formulert av meg, selvom setningen mine ikke er helt gjennomførte, skal denne turen vertfall være det, selvom det ikke virker sånn ettersom jeg skriver så usammenhengende om alle slags eventyraktige og muligens fiksjonelle ting jeg forventer å oppleve under en tur.


Men dette med å gjøre meg hel, føler nå att jeg er hel. Men derfor lurer jeg på om jeg ikke bør? eller er det sånn att jeg tror jeg er hel nå. Og etter en tur realiserer jeg att jeg ikke har vært det?

Vist det visuelle bare er en brøkdel av turen, eller ikke den "store greia" med syre og sopp. Ser jeg virkelig frem til det.


Savner fortsatt noen antagonister her, virker som alle synes det er en god ide :P litt debatt kanskje?

for all del, vist ingen har noe i mot att jeg inntar psykadelika, setter jeg STOR pris på lignende poster som har kommet frem, jo mere info, jo flere poster jo tryggere blir jeg på hva jeg kommer til å gjøre.

Takk til alle sammen så langt vertfall