View Single Post
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Tro meg, så lenge jeg planlegger det er det ikke sjangs for att jeg tar syre med dårlig setting. Kommer ikke til å ta taxi tilbake frå byen menst jeg er syrepåvirket eller noe sånt :P

Men, jeg vet ikke hva jeg skal prøve først. LSD eller SOPP, kanskje RC?

Tingen med LSD er att det varer så sykt lenge. Følest sikkert ut som jeg aldri skal lande.

Men i hvor kaotisk trippen kan være. Sendte jeg en PM til ett medlem her på forumet, som hadde hatt minst like store openbaringer under sopptur som LSD.

Har lyst å prøve alt. Men, det blir overtid, lurer bare på hva jeg skal angripe først.


Og til dere som ikke synes dere har tilstrekkelig med svar, still meg gjerne flere spørsmål. Så skal jeg besvare etter beste evne. Det må da være noen som ikke vil sende meg på flytur? vi trenger protagonister antagonister the whole shabangabang.
Vis hele sitatet...
Angående hva du skal prøve først: Savia. Sier ikke nødvendigvis at det er et bra førstebruk av psykadelisk, men det er kortvarig og var mitt første møte andre rusmiddler enn nikotin og alkohol og jeg har ikke angret i et sekund siden. Dessuten er det fortsatt lett å få tak i, du trenger ikke komme i et miljø selv om du kansje allerede har et slikt miljø ved tidligere ruserfaringer. Kjøp gjerne en svak extract og jobb deg forsiktig oppover siden det er veldig lett og ta for mye og få en forferdelig virkelig(det virker ihvertfall slik) badtrip. Tok det selv i en alder av 15 fordi jeg selv syntes at jeg var moden, men har nå satt videre utforsking av psykadelika på hyllen frem til jeg blir eldre. Er foresten 16 år nå.