View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Sitat av enlighten Vis innlegg
go for it.
vær gjerne med noen med avslappende utstråling som har gjort dette før, ha noe god musikk, spis noe god mat før du begynner.
De fleste som prøver syre første gangen er så facinert av alt de ser og hører og kan føle og ta på osv. at de ikke begynner å gruble. Det kommer somregel etter et par tripper.

for å sitere beatles:


Forøvrig en helt konge sang å høre på når man tripper
Vis hele sitatet...
Tro meg, så lenge jeg planlegger det er det ikke sjangs for att jeg tar syre med dårlig setting. Kommer ikke til å ta taxi tilbake frå byen menst jeg er syrepåvirket eller noe sånt :P

Men, jeg vet ikke hva jeg skal prøve først. LSD eller SOPP, kanskje RC?

Tingen med LSD er att det varer så sykt lenge. Følest sikkert ut som jeg aldri skal lande.

Men i hvor kaotisk trippen kan være. Sendte jeg en PM til ett medlem her på forumet, som hadde hatt minst like store openbaringer under sopptur som LSD.

Har lyst å prøve alt. Men, det blir overtid, lurer bare på hva jeg skal angripe først.


Og til dere som ikke synes dere har tilstrekkelig med svar, still meg gjerne flere spørsmål. Så skal jeg besvare etter beste evne. Det må da være noen som ikke vil sende meg på flytur? vi trenger protagonister antagonister the whole shabangabang.