View Single Post
Hei!

Jeg er nettop ferdig med gjeldsforhandlingsperiode og har fått gjeldsordning. Jeg har fått en plan på betaling som jeg skal følge, i tillegg skal jeg rentebetjene noe. Jeg har pådratt meg masse gjeld på grunn av spillavhengighet, jeg går til behandling for dette.. Spiller mye mindre enn før men hadde en sprekk nå i juni igjen.. Fikk ekstra på kontoen og tenkte at det var siste sjanse før ordningen var ordentlig i gang. Veldig dumt av meg, men det er når pengene er tapt.. Igjen.. At konsekvenstankene kommer. Jeg har betalt renter i hele forhandlingsperioden og starter med ordinær betaling snart. I forhandlingsperioden ble det oppdaget av Lindorff at jeg har spilt litt på norsk tipping, men ikke på noen utenlandske steder. Dette ble bemerket og de krevde at jeg skulle få mer hjelp til å slutte med spill. Jeg er veldig klar for å komme i gang med ordning, slutte og spille helt og komme meg på beina igjen. Men dette spillhelvete er som rus, og behandlingen er så som så..Klarer nok dette best på egenhånd.
Men det jeg lurer på egentlig er hva som skal til for at en gjeldsordning oppheves? Jeg har ikke misligholdt noe, men jeg har altså spilt bort mye av feriepengene mine.. Om de oppdager det så kan de kanskje si at de ikke stoler på at jeg kommer til å betale, uten at jeg får sjansen til å bevise at jeg kan det engang??
Om denne sprekken har ødelagt ordningen så går alt til helvete