View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke hvem denne karen er så skal være forsiktig med å uttale meg..

Noen folk anmelder man bare ikke. Var sikkert en grunn til han truet deg med pistol også så kan jo hende han hadde en veldig god grunn. Jeg vet ikke vanskelig å si uten å vite hva som var årsaken til at dere kom så langt ut at en person følte det var nødvendig å true med å skyte deg for å få deg til å gjøre noe eller til å ikke gjøre noe.


Ligger nok mer mellom linjene her enn å bare si anmeld. Du kjørte jo pirat taxi, det er ulovlig. Du kan få bot for det om du anmelder, selvom de sikker ikke bryr seg så veldig om det.

Og de vil nok prøve å finne ut hva slags konflikt det var mellom dere. Handler det om noe kriminelt som du eller han eller noen andre kan bl dømt for hadde jeg nok holdt politiet unna.

Spent på å høre mer. Så kan jeg gi deg et tips.
Vis hele sitatet...
Har en episode hvor lillebroren min og en kompis var ute å kastet snøballer på vindu. Bare litt faenskap, ingen ønske om hærverk. De klarte da å kaste snøball på feil vindu. Endte opp med å bli litt banket (eller lignende) av en innvandrer i 20årene. Da min far hørte med politiet og da sa de veldig klart at foreldrene mine burde ikke anmelde.
Tydeligvis var han som banket dem ikke typen man fucker med. Politiet sa at det ville mest sannsynlig bare forverre situasjonen, men de skulle ta en prat med vedkommende.

Generelt sett folk som truer med våpen er enten ikke så farlig eller veldig farlig. De folkene som faktisk er ille er de som bare utfører det de "kunne ha truet om". Men når man truer med våpen så er det nok lurt å ikke kødde med vedkommende. Jeg ville iallefall ikke gjort det.

Personlig så ville jeg gitt han pengene, tatt med en sekser øl og spurt om fred. Ikke krevd noe som at han skulle beklage for angrepet han gjorde. Jeg ville bare lagt meg flat å unnskyldt for å ha fucka opp. Men det er min mening, ikke noen andres eller en regel.