View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Har selv i rus klart å dra til prostituert på ren impuls. Var hos en afrikansk i Danmark som virket veldig sketchy. Følte det var tvang og betale henne pengene og gikk før jeg fikk gjort noe.

Var hos en dansk jente også på et dansk bordell hvor jeg kjente call damen. Den prostituerte var dansk student og var der frivillig og trengte penger til festing.

Følte det var mer innefor og at hun syntes det var helt greit og litt spennende.

Noe jeg vil gjort nykter eller med hodet klart i min alder, nei?

Som 60 åring og singel kunne det kanskje vært aktuell om dama hadde dødd og jeg følte jeg trengte seksuell kontakt og ikke kunne fått det et annet sted.
. Viktig å rspsektere disse jentene om man skal gjøre. Det. Spørre om ting er greit først, kan jeg kysse deg, kan jeg gjøre sånn og sånn.


Føler at liberalisering kan hjelpe jentene,.men kan ikke sette meg inn i det som mann. Dette må nesten jentene avgjøre selv.

De fleste som velger det er nok utsatte jenter selvom det er frivillig og.mitt morale kompass sliter veldig med å. Skulle gå til prostituerte. Trenger det heller ikke vanligvis,. Men i sterk rus som sagt jeg jeg gått i fella,. Men da er det jenta som har 'sjekket meg opp' og 'lurt' meg til å kjøpe tjenestene begge gangene.

Angrer ikke, men det med hyn første gjorde litt vondt og fikk dårlig samvittighet. Men ga henne pengene og litt ekstra før jeg gikk.