View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Var litt sjåfør ikveld for venner som var på byen osv., hadde med meg en venninne som medsjåfør, slik at vi var to i bilen hele tiden. En annen venninne av oss begge ba oss om å komme og hente henne hos henne, vi avtalte en pris det skulle koste å kjøre henne til byen. Da vi møtte opp, dukket det opp to menn.

Jeg kjenner kun den ene, han er en OK fyr, kan ikke se noe problem med ham. Han andre derimot, han ville banke meg. Årsaken er at jeg hengte ham ut på Internett for noen år siden. Vi trenger ikke diskutere hvor dumt det var å henge ham ut, jeg vet det var dumt. Heldigvis, på grunn av jenta jeg kjørte med, så lot han være å tvinge meg ut av bilen for å banke meg, men tok heller ut telefonen min fra hånda mi og sa at jeg må betale et par tusen, ellers får jeg ikke den tilbake. Det er den dyreste telefonen som finnes på markedet i dag, og han har ikke tilgang til innholdet. Skjermlåskode, heldigvis

Nå har jeg dessverre glemt navnet hans, så jeg kan ikke gå til politiet. Jeg vet ikke om det er så lurt å gjøre det heller, årsaken til at jeg hengte ham ut på Internett var nemlig fordi han banka meg en gang tidligere, og truet meg med revolver mot hodet, og jeg la ut på Facebook at han er en voldelig / farlig person. Det stemmer jo, og det han gjorde ikveld viser at det stemmer bra.

Skal jeg gå til politiet, risikere mer bank, og at de samtidig ikke setter i gang tiltak som skal gjøre at han reduserer sin voldsbruk generelt, som f.eks. gir ham en bot? Skal jeg heller betale de par tusen og få tilbake den jævlig dyre telefonen min, og redusere risikoen for å bli banket i hjel? Hva synes dere?

Forresten, mens jeg skriver denne tråden kommer jeg på at den kompisen som tar seg av kommunikasjon mellom oss allerede har betalt vedkommende. Så nå handler det kun om å betale ham tilbake.... Jaja, da blir jeg noen tusen fattigere uansett hva dere svarer, men oppretter tråden likevel, spennende å høre hva dere svarer.