View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
....masse sinnaprat....

Men værsåsnill DRIT I Å SNAKK OM TING DERE IKKE HAR PEILING PÅ!!!!!!! ser så mye av det her inne om dagen. Og det ødelegger faktisk masse av hva freak kan brukes til!

HVIS DU SKAL SVARE NOE SOM IKKE ER RELEVANT I TRÅDEN Å VÆRE MORALENS VOKTER SÅ ER IKKE DETTE SUBFORUMET FOR DEG! DRIT I Å ØDELEGG FOR ALLE OSS ANDRE!

......ennå mer sinnaprat


Enda en spennende tråd er helt ødelagt! Takk!
Vis hele sitatet...
Vel det er vel bare prisen å betale for frihet? Du kan poste hva du vil og jeg poster det jeg vil. Liker du ikke det jeg poster scroller du feks bare forbi. Du kan ikke diktere hvem som poster hva like lite som jeg kan.

Både du og jeg kan skrive hva vi mener og det også på denne delen av forumet. Selv om subforumet er undergrunn så betyr det jo ikke ingen av posten vil bli motsagt om noen føler grenser krysses eller at ting bare er far out.

Jeg blåser i hva ex'n har gjort, har vært eller er. De er ikke et par lenger. Mitt råd er å gi faen i denne svindelen. Om du har andre råd så kan du bare poste det, jeg blir ikke sinna av den grunn. Men kan være jeg velger å kommentere det du sier.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vell. du trenger ikke gjøre det selv, du kan selge opplysningene til tredjepart som utfører "svindelen" eller lignende, også er det mange mennesker der ute som har mer enn 1 person de har svertet. Så å si at eksen er automatisk hovedmistenkt er så standard.
Kort tenkt er det å knust følelsesmessig pga en person som er utro uten å greie slå opp først ( vi har mobiltelefoner tar 10 sek å ringe å si du slår opp før du er utro )
Vis hele sitatet...
Så two wrong makes....?
Sist endret av _abc_; 13. desember 2019 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.