View Single Post
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg er da overhodet ikke forpliktet til noe annet enn hva som står i regelverket her på forumet såfremt jeg holder meg til topic. Min mening om bildet, jeg likte det ikke. Spiller for min del fint liten rolle om du eller andre finner det relevant eller ei, tilbakemeldingen min var rettet mot TS.



Jeg har da full rett til å ytre min mening uten å begrunne den - hvor i regelverket står at man skal komme med konstruktive og "hjelpende" tilbakemeldinger til egenproduserte arbeid her på forumet?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke tilfører noe konstruktivt til diskusjonen/tråden, burde du ikke poste det.

Hva du mener bryr vi oss fint lite om, hvorfor du mener det er mer interresant.

6. Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe.
Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende anser vi som spam og blir dermed fjernet uten forvarsel. Tenk deg nøye om før du poster – still deg selv spørsmålet om det du skriver faktisk bidrar til diskusjonen.
Vis hele sitatet...
9. Bruk sunn fornuft.
Administrasjonen reserverer seg retten til å slette innlegg selv om de ikke eksplisitt bryter med noen av disse reglene. Bruk sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Freddy_fred5; 15. mai 2012 kl. 22:18.