View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
276
På grunn av et pågående eksemansmaraton som ikke kan sammenlignes med noe av det jeg har har opplevd gjennom de 8 årene jeg har vært student, har jeg ikke hatt all verdens med kapasitet til planlegging, men alt ser ut til å skulle gå seg til, og selv om det er litt usikkerhet rundt detaljene, kan man hvertfall forvente god stemning, med god musikk, trivelige folk og hva en annet man skulle trenge for en trivelig helaften. For min del er i bunn og grunn alle velkomne, sett at de klarer å oppføre seg... i tilstrekkelig grad. For dere som tenker, eller vurderer å ta turen på lørdag, hadde det vært nice om dere kunne sendt meg en PM, slik at jeg kan legge dere til i eventet på FB (om dere er komfortable med å dele slik info), og at det blir litt mer oversiktlig å planlegge for min egen del Det er greit å ha en viss oversikt over hvor mange som kommer, mtp DJ og ulike forberedelser.

Jeg kommer ikke til å eksludere noen pga alder (utenom mindreårige), men om du har passert 20 relativt nylig, kommer du nok til å føle deg ganske ung. Om du/dere lurer på noe, eller har noe å bidra med (kan i og for seg være hva som helst) er det bare å rope ut. Kan være greit å legge til at jeg flytta inn her i vinter, og det blir derfor første (og forhåpentligvis ikke siste) gang jeg steller i stand i slik sammenkomst.